Tvätt

Jag har hunnit tvätta 2 maskiner nu så jag ska bara hämta det också sedan ska jag röra mig mot jobbet igen där ännu en natt ska spenderas. Jag har inte sovit någonting nu på dagen heller och nu är jag så trött så jag hade nog kunnat somna när jag går, måste skärpa mig med sömnen annars kommer jag gå in i väggen. Det är i alla fall bara 2 nätter kvar att jobba för min del innan jag ska åka hemifrån lite! ;) Imorgon kommer busungen hem igen, saknar henne - jag har känt mig så ensam utan både Nea och Billy men snart blir det ordning på allt igen!

Hoppas ni får en trevlig lördagkväll, nu ska jag traska iväg.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack! Nej de är köpta på Gina :)

2012-05-12 @ 21:47:43
URL: http://amandaaericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0