Torsdagsmys

Dagen är redan till ända, jag ligger nu i soffan och latar mig. Sambons syster gjorde mig och Nea sällskap i vårt torsdagsmys, vilket gjorde både mig och lilla madammen glada. Skönt att få prata av sig med en vuxen nu när jag varit ensam med barn så länge ;)

Kvällens mys blev chokladfondue tyvärr utan jordgubbar då jag inte hittade några men vi gjorde det enkelt med melon och banan, Nea älskade det! Jag också för del delen, väldigt svag för choklad ;) vi hade jätte mysigt och Nea frågade mig om vi kunde fortsätta att mysa imorgon bitti innan hon åker till sin pappa vilket är självklart för mig. Jag måste mysa med henne så jag klarar mig till på söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0