Tiden

Dagen har gått väldigt snabbt, jag som trodde att tiden skulle gå så sakta och jag skulle sitta och gråta i ett hörn för att jag saknar min sambo så mycket. Dock blir det nog lite jobbigare när jag kommit hem från jobbet ikväll och ska behöva gå och lägga mig helt ensam, det är första gången i detta hemmet tror jag faktiskt. Dottern har blivit lämnad hos mormor och morfar då jag jobbar sent ikväll men jag kommer åka raka vägen för att hämta hem henne när jag vaknat imorgon!

Dagen hann bjuda på en runda till eko och maxi för lite shopping tillsammans med min sambos syster, Trici - underbar bonus faster!

Nu ska jag röra på mig, hoppas ni får en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0