Stan

Då har lillfisan blivit hämtad och jag hunnit med mitt, nu ska jag upp en runda på stan och kolla lite. Tänkte se om jag hittar lite nödvändigheter inför vår resa men jag får försöka tänka smart då vi säkert hittar väldigt mycket där också. Ska bli så skönt att komma iväg ett tag och få massa kvalitetstid med familjen, hade det inte varit för resan så hade jag nog inte gått med på att Billy skulle åkt iväg och jobbat 2 veckor. Nu kan vi ju tänka att vi är ifrån varandra men kommer ha 2 veckor tillsammans 24/7 vilket gör det lättare (mindre svårt) att vara ifrån varandra.

Varför är det så roligt att shoppa?

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Shopping är alltid lika kul, typ rogivande på nåt sätt :D

2012-05-11 @ 21:57:35
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0