Ojojoj

Jag hänger inte riktigt med, klockan är redan natti för Nea som är jätte trött efter en lång dag på föskolan. Det hade nog inte skadat om jag också kom i säng i tid ikväll då jag känner hur slut jag börjar bli både i huvudet och kroppen efter ett par nätters dålig sömn jobb. Dessutom har jag en hel del saker som snurrar i mitt huvud om framtiden, jag vill göra rätt beslut och får gå igenom plus och minus med allt vad det innebär.

Ikväll har jag ett sug som inte är av dess like, jag försöker faktiskt vara duktig och röra på mig mer och äta bättre för att gå ner några få kilo men just ikväll hade det varit gott med någon kaka! Att sedan hitta massa matbloggar med recept på smaskiga maträtter och desserter gör det inte bättre, jag får nog gå och kika i kylen om jag hittar någonting som kan stoppa suget en aning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0