Oavgjort

Jag har suttit och kollat på AIK-DIF med kaffe och baby plommontomater, första halvlek hade jag sällskap av sambons syster 2 av 3 -Belinda. Jag är så glad att jag fått komma in i Billys familj, de ställer alltid upp och är helt underbara både mot mig och Nea.

Åter till fotbollen! Jag trodde aldrig att jag skulle bli en gnagare men Billy har verkligen fått upp mina ögon för AIK, jag är förälskad ;) ena stunden sitter jag och studsar i soffan av glädje sedan kan det snabbt vända och jag börjar skrika och blir förbannad - det är officiellt, jag har blivit en riktig fotbollstönt! Matchen slutade 1-1 men enligt mig skulle den slutat 2-1 då hela bollen (enligt mig) var över mållinjen - men jag är ingen domare. AIK Står i alla fall fortfarande obesegrade!


(Bild tagen för någon månad sedan!)


Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Hej!

Oj, vad läskigt att det går upp och ner för dig. Måste vara riktigt jobbigt. Jag vet inte om jag märkt skillnad än faktiskt men jag ligger bra nu med medicinen :) Kram!

2012-05-08 @ 22:05:16
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0