Natti

Klockan börjar bli mkt men jag är väldigt pigg, tankarna på morgondagen får magen att pirra. Efter att jag slutat blir det full rulle så jag hinner med allt jag ska.

Vi blev bjudna på mat hos Trici och efter det fick Nea ta ett bad innan hon hoppade i säng, hon var väldigt mammig vilket inte är vanligt och jag försökte göra allt hon ville. Mammahjärtat gjorde ont när hon skulle sova, jag kramade henne hårt och höll om henne tills hon hade somnat. Det kom en och annan tår men jag vet om att hon har det bra, jag känner mig bara som mest hel när jag är med min dotter och sambo. Snart har vi i alla fall 2 underbara veckor att bara spendera tillsammans, ta igen all tid man missar - jag räknar ner dagarna ;)

God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0