Jobb

Vad dagen har gått snabbt ändå har jag inte gjort något speciellt, fast det har varit väldigt skönt. Jag har suttit i mina egna tankar och funderat om mitt viktiga val, efter bollande med Billy har jag i alla fall kommit fram till vad jag vill sedan återstår det att se om jag klarar det. Framåt kvällen kom suget efter något gott att äta så Belinda anslöt sig och vi beställde sushi, vilket nog har blivit min favorit! Lagom till klockan 20 slog tröttheten till så det var bara att börja hälla i sig kaffe så jag kunde hålla mig vaken till jobbet där jag nu befinner mig.

Dessutom har jag varit en väldigt snäll flickvän och hämtat ut paket som Billy har fått, allt tillsammans vägde det 39kg. Jag vill ju inte att han ska behöva åka iväg och göra sådant när han väl kommer hem, då ska han ju pussa på mig i flera timmar ;)

Sov gott med er :)


Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Ett paket på 39kg, oj!

2012-05-12 @ 01:39:30
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: ellen

Åhh, sushi!!

2012-05-12 @ 18:04:01
URL: http://ellencsordas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0