Dagen


Efter att jag hämtat hem den lilla busan så fick vi ordna lite nödvändigheter här hemma, städa undan och lite så. På något konstigt vis slutar det alltid med att vi springer runt och dansar till hög musik istället? haha men visst ska man väll ha roligt även när man städar? Det behövdes ju även lite friskluft så en liten runda på lekplatsen och lite ritande på asfalten hann vi också med. Jag önskar jag kunde hinna med mer om dagarna än vad jag gör, varför har dygnet inte 48 timmar? :)


tuffingen ♥

Kvällen är återigen här, jag borde joina Nea som ligger i våran säng inatt eftersom det väntas tidig morgon med jobb för mig och förskola för Nea.

God natt och dröm sött!


Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Ja precis :)

Godnatt och sov så gott!

Hoppas du får en kanonbra onsdag :D

2012-05-08 @ 23:57:01
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0