Äntligen!

Åh vad full av glädje jag blev när Nea trampade in innanför dörren, leendet och kramen jag fick ger så mycket kärlek. Sprudlar fortfarande i kroppen på mig och det känns redan lite tomt utan henne, kramar i 40 min sedan var det dags för kalas. Hon pratade med Billy i telefon också, man hör på henne att hon saknar honom och när jag sa att vi skulle mysa ordentligt nästa vecka var hon snabb på att säga "Och pappa också när han kommit hem!", självklart ska han också vara med och mysa, familjemys till max kommer det att bli då!

Jag längtar tills jag ska hämta henne, då ska vi mysa ordentligt och ha alldeles egen mamma-dottertid ♥


De bästa i mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0